reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Babic

Marek Babic

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Per aspera ad astra! http://marekbabic.blog.sme.sk/c/53507/Rad-zijem.html Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťNezaradené

reklama

Nezaradené

Vraj dnes vyhrá československý hokej!

Marek Babic

Vraj dnes vyhrá československý hokej!

Ráno som si prečítal diskusiu našich "bratov Čechov" na idnes.cz, na tému dnešného vzájomného hokejového zápasu. Zaujala ma častejšie opakovaná myšlienka, že vraj dnes vyhrá československý hokej, pretože Slováci sú vlastne česká hokejová škola. Veľa z nás určite cíti silné emócie a vôbec nám nie je jedno, ako dopadne to "naháňanie sa za kúskom čiernej gumy".

  • 22. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 265x
  • 22
Slováci pracujú v Británii a Írsku

Marek Babic

Slováci pracujú v Británii a Írsku

Jeden môj kamarát mi povedal, že pracuje v malom Írskom mestečku, ktoré má 5000 obyvateľov. Ale zaujímavejšia informácia pre mňa bola, že z tých 5000 je 2000 Poliakov a asi 600 Slovákov. A Íri sú vraj ešte radi, lebo sa tam stavajú nové domy, o všetky neatraktívne práce je postarané a navyše im plynú nové dane nielen do mestského rozpočtu.

  • 8. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 6
Klamstvo televízne

Marek Babic

Klamstvo televízne

Andráši a Vacvalová sú perfektní zabávači a darí sa im rozveseľovať veľkú časť slovenského národa. Moja osobná skúsenosť s nimi ma presvedčila o tom, že zabávajú dobre, ale za cenu nechutných klamstiev. Možno to niekomu nevadí, ale prečo občas neodhaliť pravdu?

  • 7. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 544x
  • 8
Ako sa obyvatelia Lisabonu boja zemetrasenia

Marek Babic

Ako sa obyvatelia Lisabonu boja zemetrasenia

Nedávno som bol na tšudijnej ceste v Lisabone. Načrel som do európskych fondov, prečo nie, sú štedré, keď dávajú, ber... Nebudem teraz písať o obsahu vzdelávania, pretože pre väčšinu z vás by to nebolo príliš zaujimavé. Napíšem o mojich skúsenostiach s portugalskou náturou, o meste, o príjemných 30 stupňoch koncom septembra... o všeličom.

  • 12. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 191x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu