reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Babic

Marek Babic

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Per aspera ad astra! http://marekbabic.blog.sme.sk/c/53507/Rad-zijem.html Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťNezaradené

reklama

spoločnosť

Chcete si urobiť radosť v Heidelbergu? Kúpte si kabriolet!

Marek Babic

Chcete si urobiť radosť v Heidelbergu? Kúpte si kabriolet!

Je to úhľadné nemecké mesto, do ktorého sa dá ľahko zaľúbiť. Zasadené medzi kopcami, uprostred mohutná rieka, dokonale upravené nábrežie, jachty, rodinky v parkoch, slávna a dlhá história. K tomu najstaršia univerzita v Nemecku (momentálne jedna z najlepších) a kozmopolitný duch, ktorý k tomu patrí. Mal som šťastie. Mohol som stráviť čas svojho života na zaujímavom mieste so zaujímavými ľuďmi.

  • 6. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 188x
  • 6
Pekná rozprávka o brutálnom zločincovi

Marek Babic

Pekná rozprávka o brutálnom zločincovi

Tento článok je skôr pre tých mladších. Tí starší túto rozprávku už dobre poznajú. (Hranice veku pre mladších a starších neurčujem... J ) Ak milujete boľševikov, tiež to radšej nečítajte.

  • 4. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 883x
  • 8
Ako v Markíze nevedia, čo je advent

Marek Babic

Ako v Markíze nevedia, čo je advent

Včera som pozeral Let´s dance. Teraz nebude reč o kvalite programu, ale o informovanosti jej moderátorov a protagonistov. Fakt nechápem isté veci.

  • 27. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 607x
  • 50
Čo dokáže láska

Marek Babic

Čo dokáže láska

Ujo Jožo, musíš mi prepáčiť, že teraz napíšem o Tebe aj keď o tom možno nikdy nebudeš vedieť. Vieš, teraz sa pália maďarské vlajky, okrádajú sa na ulici slušní ľudia len preto, že sú nejakej inej národnosti. Vieš, aj Maďari prajú Slotovi smrť, a neboja sa to napísať na veľký transparent. Akosi to medzi nami v poslednom čase vrie, a možno za to nemôžu len média naše slovenské a maďarské. Väčšina z nás tomu akosi nerozumie a možno tvoj prípad môže vniesť do komplikovaných ľudských záležitostí trochu svetla. A možno nie.

  • 28. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 083x
  • 3
Arogancia za volantom s výsmechom celému systému

Marek Babic

Arogancia za volantom s výsmechom celému systému

Mal som  možnosť zviesť sa v aute, ktoré riadil jeden úspešný nemenovaný podnikateľ. Mladý pán patrí medzí tie „týpky“, ktoré sa v šoférovaní nielen vyžívajú, ale si aj (vedome alebo podvedome) dokazujú pri tom svoju moc a nadradenosť nad ostatnými. Takých je u nás na Slovensku mnoho-premnoho, ale v tomto prípade ma zaujala (a pobúrila) neobyčajná ľudská hrubosť a arogancia zmiešaná s brutálnym výsmechom.

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 982x
  • 43
reklama
Cigáni a Rómovia

Marek Babic

Cigáni a Rómovia

Nemte aj vy dilemu pri pohľade na naich tmavch spoluobčanov ako ich vlastne nazvať? S to cigni alebo rmovia? Na začiatku musm a chcem povedať, že nie som rasista a nikdy nm nebudem a rasisti sa mi veľmi protivia, lebo s obmedzen.

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 792x
  • 5
Svätý Otec, alebo pápež?

Marek Babic

Svätý Otec, alebo pápež?

Niekedy mi liezlo na nervy oslovenie žijcej osoby slovami Svt Otec. Kto na tejto zemi je Svt? Kto Otec?

  • 5. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 740x
  • 21
Mesto alebo dedina?

Marek Babic

Mesto alebo dedina?

Nebolo to až tak dvno, keď som sa musel vžne rozhodnť. Bol som čerstvo ženat, mal som dobr prcu a veľa možnost pred sebou. Blžil som sa k 30dke a pochopil som, že moje rozhodnutie ovplyvn život najbližm ľuďom na nasledujce roky, ak nie desaťročia. Neprjemn, ale nevyhnutn situcia pre panelkov dieťa. Otzka znela: Kpim si pekn domček s veľkou zhradou na dedine, alebo investujem do trojizbovho bytu v centre mesta?

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 347x
  • 17
Bushove rukavičky

Marek Babic

Bushove rukavičky

Ach, tak sme očakávali pána prezidenta, vyčistili sme mu priestor za pár stovák miliónov, naši najvyšší predstavitelia čakali na letisku pekne nastúpení a usmiati. Slováci čakali najmocnejšieho muža sveta, aká pocta, aká hrdosť.

  • 2. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 339x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu